į pradžią turinys susisiekite  
. » Darbinis

Strateginiai uždaviniai

 

1. kurti prielaidas ūkininkų išnaudojimui mažinti ir padėti jiems atgauti

prarastas pozicijas rinkoje, nepaliekant nuošalyje ir smulkiųjų verslininkų.

 

2. pradėti orientuoti žmones į aktyvų ir koordinuotą dalyvavimą šio rudenio rinkimuose.Tai paskutinė galimybė pradėti permainas – 2020-ųjų rinkimuose bus per vėlu. Šių metų rinkimų taktika bus paskelbta tik tada, kai paaiškės, jog mums pavyko sukurti pakankamos apimties gyventojų informavimo tinklą, kaip alternatyvą televizijai. 

 

Veiksmai einamuoju momentu

 

    1.  užmegzti kontaktus su vietos ūkininkais, kad ateityje su jais galima būtų operatyviai derinti veiksmus.

 

    2.  Susipažinti su jų patirtimi realizuojant savo produkciją,

 

    3.  išsiaiškinti, kokius įsipareigojimus ūkininkai turi prieš pieno supirkėjus ir pieno supirkėjai prieš ūkininkus. Ar supirkėjai (pieno perdirbimo įmonės) bet kokiu atveju privalo priimti pieną iš ūkininkų, kokiomis sąlygomis ūkininkai gali nutraukti tiekimą perdirbėjams ir pan. (susipažinti su sutartimis),

 

    4.  išsiaiškinti, kokius įsipareigojimus prekybos centrai turi prieš prekių tiekėjus, o tiekėjai prieš prekybininkus. Susižinoti, kokios konkrečios įmonės tiekia pieno produktus konkrečiam jūsų vietovės prekybos centrui ar tinklui,

 

    5.  su pieno perdirbimo pramonės technologais išsiaiškinti jautriausias technologines grandis, kurias labiausiai paveiktų žaliavos trūkumas ar jos perteklius,

   

 

 6.  sukurti žmonių informavimo sistemą (kiekviename daugiabutyje, kiekvienoje gatvėje, kaime, miestelyje turi būti savas žmogus, operatyviai išdalinantis informacinius lapelius ir zonduojantys gyventojų poreikius, nuotaikas, aktyvumą). Pradėti nuo žmonių suradimo, kurie galėtų tai daryti.

 

     7.  pasidaryti miesto (ir rajono) planą, iš kurio galima būtų matyti informacinio perdengimo     zonų apimtį ir "skyles" ,

 

    8.  siekiant padidinti PC boikoto efektyvumą, pradėi modeluoti alternatyvaus prekybos tinklo kūrimą vietinei žemės ūkio produkcijai, pradedant nuo pieno realizavimo. Tai galėtų būti:

 

a) pieno (vėliau ir kitos produkcijos) pristatymas į namus (išnešiojamoji prekyba). Išsiaškinti juridinius niuansus ir galimybes skatinti tokios paslaugos atsiradimą. Atsirastų galimybė žmonėms prisidurti ar net pradėti savo versliuką (pirmenybę teikti jums talkinantiems savanoriams)

 

b) mobilus kioskas, važinėjantis pagal grafiką nustatytu maršrutu ir nustatytomis dienomis (rasti patogiausias sustojimo vietas),

 

c) pastovus pieno kioskas turguje (gali būti kelių susikoperavusių ūkininkų)

 

d) išdavimo taškai (kaip abonentinės pašto dėžutės), iš kurių aplinkiniai gyventojai galėtų bet kada atsiimti užsakytą pieną (sugalvoti atsiskaitymo būdą)

 

e) su informatikais sukurti užsakymų priėmimo SMS žinutėmis būdą, patogų tiek žmonėms, tiek tiekėjams (galimas ir internetinės parduotuvės sukūrimas ateityje pagal poreikį)

 

     9.  surasti vieną ar kelis savanorius, turinčius nors šiokį tokį supratimą apie reklamos ruošimą ir turinio kūrimą. Samdyti specialistą šiam ir kitiems reikalams tikrai neturėsit pinigų,

 

    10. kuo greičiau suformuoti rajono koordinacinę grupę (tarybą), kuri aptarinėtų ir derintų pilietines iniciatyvas bei ruoštų sekančių pilietinių veiksmų planus,

 

    11. susižinoti vietinės žiniasklaidos poziciją boikoto organizatorių atžvilgiu ir galimybes su ja bendradarbiauti (mat kai kurios gauna tam tikras pajamas iš prekybininkų reklamos, tad gali vengti kontaktų ar net formuoti tam tikrą mums nepalankią viešąją nuomonę),

 

    12. surasti spaustuvę, kuri galėtų operatyviai ir priimtinomis kainomis spausdinti skrajutes, atvirukus, vizitines korteles, agitacinius plakatus,

 

    13. ieškoti kontaktų su kitais rajonais (apskritimis), kad galima būtų operatyviai derinti kai kuriuos veiksmus ir dalintis riboto viešinimo informacija bei centralizuotai pagaminta agitacine medžiaga.

 

    14. Pagalvoti apie būstinę (piliečių klubą), vietą, kur galima rinktis, kviesti žmones į susirinkimus (prie kavutės) ir iš kur pasiimti agitacinę medžiagą

 

    15. Galvoti, kaip susirinkti pinigų organizacinėms išlaidoms. Eiti pliku entuziazmu prieš milijardinę apyvartą turinčius prekybos tinklus yra neprotinga. Jau pirmosios akcijos organizatoriai buvo priversti visas išlaidas dengti iš savo kišenės ir niekas nesusiprotėjo jiems nors kiek "sumesti".

 

 

http://agroeta.lt/pieno-supirkimo-kainoms-spaudima-daro-zaliavinio-pieno-perteklius/

 



Susisiekite su mumis!

Vardas:*
Vardas:*
Įmonė:
El. paštas:*
Telefonas:
* Privalomi laukai
Siųsti